Opakowania Produktów
Klient kupuje oczami, dlatego odpowiednie Opakowanie Produktu jest takie ważne. Zadaniem Opakowania jest przyciągnąć wzrok klienta, wzbudzenie zaufania do Produktu i Marki oraz dostarczenie niezbędnych informacji o produkcie. Zarówno pudełko prostokątne, butelka czy inna forma opakowania, ma takie same przesłanie. Odpowiednie graficzne przedstawienie produktu na Opakowaniu to nie lada sztuka. Trzeba wsiąść pod uwagę grupę docelową klientów. Inne cechy będą kluczowe dla różnych grup docelowych klientów i to jest główne zadanie dla Grafika, aby odpowiednio dopasować projekt.
Projektowanie Opakowań Produktów wymaga podania szczególnych parametrów. Pamiętaj żeby w opisie konkursu zamieścić rodzaj opakowania, wymiary, kształt oraz określić grupę docelową klientów dla danego produktu. Są to niezbędne informacje dla wykonania prawidłowego projektu dopasowanego do Twoich potrzeb. Jeżeli Opakowanie ma zawierać Twoje znaki graficzne, to musisz je dostarczyć w formie pozwalającej na wykorzystanie w projekcie. Im dokładniej opiszesz projekt, tym lepsze prace bedą napływały na Twój konkurs.