Etykiety

Etykieta, jakie jest jej zadanie? Jedno z najważniejszych – oczarowanie, zwrócenie uwagi klienta, wzbudzenie zaufania do Produktu i Marki. Etykiety są tak samo ważne jak opakowania produktów. Dobrze zaprojektowana Etykieta sprawia, że nie przechodzimy obok Produktu obojętnie. Sprawi, że się zatrzymamy z zainteresowaniem. Projektowanie Etykiet wymaga dużych umiejętności od grafika. Trzeba wsiąść pod uwagę grupę docelową klientów i inne cechy które będą kluczowe aby odpowiednio dopasować projekt.

Etykieta To dźwignia marketingu i pamiętaj aby w opisie konkursu zamieścić jak najwięcej danych takich jak; rodzaj opakowania, wymiary, kształt oraz określić grupę docelową klientów dla danego produktu. Są to niezbędne informacje dla wykonania prawidłowego projektu dopasowanego do Twoich potrzeb. Jeżeli Etykieta ma zawierać Twoje znaki graficzne, to musisz je dostarczyć w formie pozwalającej na wykorzystanie w projekcie. Im dokładniej opiszesz projekt, tym lepsze prace bedą napływały na Twój konkurs.